Răspunsuri

2014-10-22T16:03:20+03:00
Sunt 713 mingi avand in vedere ca cele defecte au fost inlaturate presupun
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:05:41+03:00
   644-520=124 mingii verzi
644-32=612 mingii albastre sunt fara defecte                                              
124-23=101 mingii verzi sunt fara defecte
612+101=713 mingii sunt fara defecte

imi pare bine ca pot ajuta
Mai am una ma Ajuti te rog mult
incercam , ai scris-o?
Da
cea cu km