Clasa a 6 a
Completati urmatoarele enunturi cu omonimele corespunzatoareȘ
Apropo (omonime= cuvinte care se scriu la fel dar au sens total diferit)
a)Bunica țese la __________. Acest _________ a facut multe victime.
b) Fratele meu a cîștigat o _______ de studiu. Valoarea acțiunilor este stabilită de ______.
c) __________ de la Cernavodă a fost consolidat. La vară bunicul va repara _______ casei.
*Sfat* Pe spatiile libere trebuie sa fie omonimele scrise la fel dar cu sens total diferit. Deci cuvintele trebuie sa fie identice in cele 2 propozitii dar cu inteles total diferit. URGENT VA ROG!!! DAU MULTUMESC SI COMMENT! <3

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:02:18+03:00
război ( mașină de țesut) / război ( conflict armat) /bursă ( bani pt. școlarizare oferiți de instituție de stat sau privată) /bursă (loc unde se tranzacționează valori )/podul ( construcție din piatră sau lemn peste apă )./podul ( partea pe care se sprijină acoperișul unei clădiri).
Succes!
2014-10-22T16:04:28+03:00
Raspunsul la punctl a este razboi.