Răspunsuri

2014-10-22T16:01:36+03:00
Toamna este un anotimp auriu.Pe potgorile satului strugurii stau atirnat de vita de vie care asteapta cu nerabdare sa fie culesi.Frunzele tese covoare multicolore.Copacii isi leapada coroana cea verde prefacinduse in una aurie.Soarele abia mai straluceste pe cerul posomorit.Pasarile pleaca de la noi,si cu un gind de a se reintoarce inapoi.Anumalele siau pregatit proviziile pentru iarna si asteapta sa hiberneze.E frumos toamna la noi.

30 4 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:05:11+03:00
Este septembrie dupa o vara fierbinte cu zilele minunate si lungi  toamna se aproprie cu hainele ei frumoase colorate cu miros de fructe se recolte bogate dar si cu zile mai scurte si nopti mai lungi 
Frunzele copacilor stralucesc ca niste monezi de aur razele soarelui este din ce in ce mai palid pamantul este amortit,vantul toamnei scuturand frunzele multicolore oferind,pamantultui  un covor pufos.Pasarile calatoare pleaca vaslind in inaltime cuiburile si locurile mai calduroase .Vin noptile racoroase iiar frigul se lasa usor spulberand tainele ale toamnei.
Toamna se aproprie de sfarsit prin vai si pela rascruci ducand cu ele frunze moarte si culmi o liniste apasatoare o liniste grea si rece care ne priveste venirea ierni
45 4 45
boberschilacram
multumesc
multumesc este reusita compunerea ta
cine eu onebianca
ms