As dori propozitii cu fiecare cuvant: arbitral si arbitrar; caritate; a enerva si a inerva; fisa si fisa; a insera si a ^insera ; lacuna si laguna; minier si miner; numerar si numeral; temporar si temporal; virtuos si virtuoz; albastru si alabastru; stol si stor; omis si emis; aula si aura; amor si umor; pronume si prenume; alice si elice; complement si compliment; solidar si solitar.
aste sunt vreau cate o propozitie din fiecare.....va rog ....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:00:36+03:00
1) Hotararea a fost arbitrala
Esti o persoana arbitrara.
2)Cantaretii autohtoni au participat intr-un act de caritate.
3) M-ai enervat de tot!
4)Schimbarea fetei e temporara
Ai fos lovit la temporal?
5)Cerul este atat de albastru!
Unde e alabastrul?
6)Un stol de randunele a trecut in graba.
Mama a agatat un stor.
7)Oops, am omis un cuvant.
Delfinii emit unde speciale.'
8)Toti s-au adunat deja in aula.
Cauta in dictionar cuvantul ''aura''.
9)Inlocuieste substantivul cu pronumele ''el''
Care ti-e prenumele?
10)Ceva s-a agatat in alicea avionului.
Cred ca ti s-a defectat elicea.
11)Cuvantul dat este complement indirect,.
Danu mi-a facut azi un compliment.
12)Baiatul nou este solitar.
Toti avem interese solidare.
2014-10-22T16:09:33+03:00
Marian se pricepe doar la a enerva oameni.
La scoala ni s-a dat o fisa .
Pentru a cumpara ceva iti trebuie o fisa.
La mare incepu a se insera.
Andrei nu putea insera bancnota in automat.
Am mers cu barca intr-o laguna.
Efectul acestei pastile este temporar.
S-a creat un portal temporal.
Bunicul a fost miner.
Profesorul a omis un lucru.
In acel incendiu a fost emis mult dioxid de carbon.
In jurul lui se vedea o aura.
Demult oamenii aveau parte de mult amor.
El este un promume personal.
Fiecare om are un prenume.
Elicopterul are o elice foarte mare.
Astazi am primit un compliment
Astazi am invatati ce este un complement