Avem propozitile:
Familia lui este...............din banat.
A gasit o rezolvare................... a problemei.
Locul acela ii esra.....................
Imi place mult emisiunile..........
Am facut o transcriere........ a textului.
Ii placeau mult sarbatorile................... .
Complectati spatile libere cu paronimele cerute de context:
originar-original;familiar-familial;literar-literal

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:51:47+03:00
1)0riginara
2)originala
3)originale
4)literala
5)familiare


il poti marca cel mai bun??
La-m marcat
mersiii!!!
eu iti multumesc
cu placere
2014-10-22T15:52:25+03:00
A gasit o rezolvare originala a problemei
locul acela ii era original
imi plac mult emisiunile familiare
am facut o transcriere literala a textului