Răspunsuri

2014-10-22T15:52:07+03:00
Aici=acolo
a coase=a descoase
demn=las
a iesi=a intra
intuneric=lumina
decat pe astea le stiu cu placere

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:56:35+03:00
Aici-dincolo
brav-fricos,las
a coase-a descoase
demn-lenes,nedemn
a iesi- a intra
intuneric-lumina
libertate-captivitate,robie
aici s-a dat batalia dintre daci si romani
mama coase o camasa cu flori
iepurele meu este cam fricos