Răspunsuri

2014-10-22T15:45:53+03:00
Despre ce sa fie dialogul?
cu titlul la biblioteca
La Biblioteca In lumea cartilor

×Era inceputul lunii iulie.Vacanta de vara tocmai incepuse, iar eu ma plictiseam.Mama imi spunea mereu ca pentru a-mi imbogati vocabularul trebuie sa citesti,dar pe mine nu pre ma incanta ideea.
Intr-o zi m-am decis sa mergla biblioteca.Ajunsa acolo doamna bibliotecara m-a intreabat ce carti as vrea sa citesc.Tot ea mi-a recomandat “Amintiri din copilarie”de Ion Creanga.Pe prima fila era portretul autorului.Prive
La Bibloteca....
Am raspuns eu deja..
Cu titulul :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:53:50+03:00
La biblioteca
Intr-o bliblioteca au fost aduse exemplare noi ale unor carti.
-Uh ce invechite sunteti . Acum ca am fost aduse noi credeti ca va vor mai citi alte persoane?
-In trecut  am avut zeci de cititori unii ne ingrijau iar altora nu prea le pasa de conditiile in care stateam , ne murdareau , mazgaleau ; in prezent ati sosit voi crezand ca ne veti  inlocui , dar viitorul e imprevizibil. 
-Noi stim deja viitoryl . Vom avea mai multi cititori fata de voi , in timp ce veti fi uitate in spatele raftului .
- De unde puteti fi atat de sigure . Infatisarea nu este totul . Credeti ca doar dupa aspect veti fi alese?
-Sigur , la asta ne si asteptam.
-Chiar daca suntem putin uzate ,contunutul e acelasi . Prea multe contraziceri pe ziua de azi , prefer sa terminam aici.
Intre timp intra un baiat .
Baiatul: Doresc o carte numita ``amintiri din  copilarie`` .
Bibliotecara: uita-te pe raftul de mai sus . 
Baiatul : O voi imprumuta o saptamana .
Bi: De ce ai aleso tocmai pe aceasta ? Am primit altele noi astazi.
B: pentru mine au acelasi continut , aceeasi valoare si frumusete.
Bi: cum doresti
Morala : NU JUDECA O CARTE DUPA COPERTA.
-Eu am luat o bilă albă(un 10) la doamna mea... Sper să te ajute , eu l-am formulat .
4 4 4