Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:33:25+03:00
Scoala,scolar,scolarita,scolarit,scolit,inscolit,scolara 
A scolariza,nescolarizat,prescolar,scolaresc,scolareste
2014-10-22T15:34:17+03:00
Scolar,scolarei,scolarita,prescolar,
bine multumesc ca mai avertizat de alta data nu o sa mai gresec datorita tie
scolaresc,scolari,scolarite,inscolarit
scolar, scolarime, scolarizare,scolit, scolarita prescolar,extrascolar, nescolarizat, scolarel
multumesc tuturor
m-am corectat