Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:15:15+03:00
Daca te referi la un cuv. format prin derivare si este vorba despre radacina cuvantului adica partea care este prefixata sau sufixata, radacina=o mica parte din cuv care nu poate fi schimbata
2 5 2
2014-10-22T15:15:35+03:00
Radacina  sau radicalul este un element  primivit invariabil  total sau partial ireductibil din punct de vedere morfologic

1 5 1