Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:11:04+03:00
Memorii
remuscari
a discuta
a porni poate :))
a da voie
a napusti
a vedea 
a glumi
a deveni
a se invarti
2014-10-22T15:23:26+03:00
A se naste , mai degraba poate fi ** a da viata sau a prinde viata **
a vorbi ** a exprima , a spune **
a ironiza ** a satiriza , a caricaturiza , a ridiculiza**
a navali ** a ataca , a izbi **
a regreta : a-i parea rau , a se cai