Răspunsuri

2014-10-22T15:08:19+03:00
Toamna este frig .frunzele sunt galbene.ele cad pe jos.se culege via.

Textul trebuie sa aiba minim 10 propozitii.
aaa bn#
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T15:22:33+03:00
Toamna este un anotimp frumos de oarece se coc multe fructe,pasarile se duc in tarile calde si totodata incepe si scoala.Acest anotimp are multi copaci carora din pacate le cad frunzele de multe culori ale toamnei.In acest anotimp oamenii isi aduna legumele din gradina,animalele se pregatesc de hibernare,oamenii fac must si vin din struguri albi si rosii.Eu cred ca toamna un anotimp bogat in fructe si legume.Oamenii isi ara gradinile ,altii aduna porumbul si graul de pe camp.Dar  toamna mai are si vreme cu multa ploaie si vremea din pacate este mai racoroasa..
eu cu atat tem putut ajuta
dar poti adauga si de la altii
Multumesc frumos,este mai mult decat suficient..