O veverita a adunat 48 de alune.Ea rontaie in fiecare zi cate 8 alune.Cate alune ii raman dupa 4 zile?
Rezolvare in doua moduri diferite.


multumesc!!!!!!!!!!

2
se poate face si o rezolvare cu impartire?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T14:51:11+03:00
8*4=32 alune rontaie in 4 zile
48-32=16 alune ii raman

48-(8*4)=48-32=16
2014-10-22T14:52:13+03:00
48:4=12 alune mananca in 4 zile     primul mod       nu stiu sa il fac pe al doilea