am scris si eu ca sa fie
30
Nu sunt singura daca am inteles daca au impreuna 14 ani sau daca fiecare are 14 ani,dar cred ca fiecare are 14,deci:
14+2(ani vor avea peste 2 ani) 16+16=32(ani vor avea impreuna) Sper ca te-am ajutat!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-06T20:44:21+02:00
14 ani + 2 ani Oana
14 ani + 2 ani Andreea

16 + 16 = 32 deci rezulta 32 ani.
1 5 1
2014-01-06T20:45:17+02:00
Peste 2 ani Oana si Andrei vor avea impreuna 32 de ani.