Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T14:33:10+03:00
Fie AB-baza mica si BC-baza mare.
Triunghiurile ABD si ABC sunt congruente (L.L.L.) (AB=AB, BD=AC, AD=BC) =>
<BAD=<ABC.
Triunghiurile ADC si BDC sunt congruente (L.L.L.) (CD=CD, AC=BD, AD=BC) =>
<ADC=<BCD.
1 5 1
2014-10-22T14:50:40+03:00
AB este baza mica si BC este baza mare .Triunghiul ABD si ABC sunt congruente rezulta conform L.L.L ca AB=AB BD=AC AD=BC rezulta ca