Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T13:53:01+03:00
Astazi am mers cu autobuzul. Mi-am gasit un loc langa geam, dar apoi a venit o doamna in varsta: -Doamna, veniti, stati aici va rog. -Multumesc draga...esti foarte politicos ! -Multumesc! Ma bucur ca v-am putut ceda locul meu.. -Iti multumesc mult ca mi-ai cedat mie locul.. Tu esti mai tanar decat mine si poti sa stai si in picioare .. -Da, asa este.. Eu cobor aici. La revedere doamna ! -La revedere!
Pe cand ti-l trebuie ?
ptr miine
Ok
ma poti ajuta.multumesc
Ok..dar nu pot sa raspund.. Au fost deja 2 raspunsuri..
2014-10-22T13:57:08+03:00
                                  La bunici sau în autobuz(titlu)

                
                             Este sambata!Eu ma duc la bunicii!Ei locuiesc departe asa ca m-am decis sa merg cu autobuzul.În autobuz urcă o doamna varstica cu multe sacoșe grele în mana.
                               -Scuzați-mă !Vă pot ajuta?  
                                -Da,mulțumesc!
                              -Cuplăcere!
                         Eu o las pe doamna sa se aseze în locul meu si îi țin sacosele.Peste 5 minute doamna trebia să coboare.Eu i-am dat sacoșele.
                                Mă bucur că am facut o faptă bună!