Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T13:45:06+03:00
Delfini inoata prin valuri fine
Eu miros miresma imbatatoare a trandafirilor
graul a avut nevoie de caldura buna pentru a se coace
spre seara valuri fine de racoare miscau frunzele copacilor
in toiul primaverii florilr impart miresme imbatatoare
Va multumesc tuturor
2014-10-22T13:45:31+03:00
Caldura buna este vara .                                                                                       vaporul calatoreste pe valuri fine .                                                                          mireasma imbatatoare a merelor se raspundeste in livada