Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-22T13:14:49+03:00
1. Cate ziare si reviste s-au adus la chiosc ?
     835 - 335 = 500
2. Cate reviste s-au adus ?
     500 : 2 = 250 
3. Cate ziare s-au adus ?
     250 + 335 = 585 
2014-10-22T13:21:52+03:00
1. Cate ziare si reviste s-au vandut?
835-335=500
2. Cate reviste s-au adus?
500:2=250
3. Cate ziare s-au adus?
250+335=585