Răspunsuri

2014-10-22T12:53:33+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T12:58:23+03:00
                                     ___
Fie  numarul de 3 cifre abc.
                                    ___                                                    ____
Fie numarul de 3 cifre abc, la care s-a adaugat un 5 in fata: 5abc.

Calculam diferenta pentru a afla cu cat s-a marit numarul:

5abc -
  abc
────
5000

=> numarul s-a marit cu 5000.




3 4 3