Răspunsuri

2014-10-22T11:26:51+03:00
Cu cata abilitate construieste copilul masinuta
catelul pazestei il cu multa agilitate pe cocos
astazi la geografie am folosit atlasul
croitoreasa imi face o rochie mov din atlaz
Multumesc!!!
cu placere sper ca ai inteles la a 2a prop
Da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T11:29:18+03:00


GABRIEL ARE O ABILITATE LA LA LB.ROMANA.

EA ARE AGIITATE CAND ESTE VORBA DE ALERGAT.

EU MI-AM CUMPARAT UN ATLAS GEOGRAFIC.

MAMA mea A FACUT DIN ATLZ OPLAPUMA.