Răspunsuri

2014-10-22T11:19:18+03:00
Parere de rau,a aduce aminte,a baga de seama,a lua aminte,tinere de minte team ajutat atata numa stiu:(
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T11:29:47+03:00
Câte un pic ( loc. adverbială)/2.cu adevărat ( loc. adv ) /3. ca roua ( loc. adj.) /4.ca niciodată ( loc. adv.) /5. de treabă ( loc. adj.) / 6.împreună cu ( loc. prepozițională) /7.ia te uită! ( loc. interjecțională) /8.în dreptul ( loc. prepozițională) /9.de-a baba -oarba ( loc. adv.) / 10.mai-mai ( loc. adv ) /11. mai mare dragu ( loc. adj ) / 12.în privința ( loc. prepozițională) /13.pe fugă ( loc. adv )14. /aducere aminte ( loc. substantivală ) /15.cât timp ( loc. conjuncțională), / 16.băgare de seamă ( loc. subst. ) / 17.băga la cap ( loc. verbală)/ 18.băgător de seamă ( loc. substantivală ),/19.bătaie de joc ( loc. substantivală)./20.bătător la ochi ( loc. adjectivală).
mulțumesc pentru coroană.
multumesc pentru raspuns