Răspunsuri

2014-02-26T17:35:27+02:00
Bunica statea si torcea pe prispa.motanul ei tomas sari in bratele ei.ea era singura si tomas era singurul ei prieten
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T17:54:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                     La bunici

Este o zi cu soare. Eu , impreuna cu sora mea , am mers la bunica . Ajungand acolo , bunica mi-a spus :
      - Monica , unde ai fost pana acum ? Mi-a fost dor de tine , spune ea.
      - Nu am putut veni bunico , pentru ca am mult de invatat.
Am mai ajutat-o la treburile casnice . Dintr-o data ii spune surorii mele :
     - Alina , tu ce faci acolo ?
     - Fac curat in casa.
Dupa ce ne-am terminat treburile , am plecat acasa , iar bunica a fost fericita ca am revazut-o . 

Cuvintele scrise italic ( pe o parte) sunt cele in cazul VOCATIV. Sper ca te-am ajutat.
2 5 2