Răspunsuri

2014-10-22T11:03:18+03:00
Deci un nr care se termina in 4 la puteri impare are ultima cifra 4, iar la puteri pare are ultima cifra 6
sper ca te-am ajutat
Concluzie=> ultima cifra a numarului 2014 la puterea 803 este 4
Merci!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T13:08:08+03:00
4^1=4
4^2=16
4^3=64
Observam ca ultima cifra a puterilor lui 4 se repeta dupa 2 pasi. Daca exponentul puterii este nr impar, ultima cifra este 4, iar dc e nr par , ultime cifra e 6
⇒U(2014^803)=4 pt ca 803 e impar