Răspunsuri

2014-10-22T10:48:42+03:00
Rochia alba = puritatea miresei sau ca albul este simbolul bucuriei(cred , sunt interpretabile de fiecare persoana)
Ca simbol crestin , regasim cercul in inelele de logodna si de casatorie.
Schimbul inelelor de cununie reprezinta legatura sacra, eterna, spirituala dintre un barbat si o femeie , conectati in acelasi fel in care Isus Cristos este legat de biserica.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T10:53:22+03:00
Rochia miresei , de culoare alba,reprezinta puritatea ei.
 Inelele reprezinta iubirea vesnica a celor doi casatoriti.Forma rotunda alor semnifica iubirea infinita.
1 5 1