Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T12:04:58+03:00
Antialcoolic-pref anti(impotriva)
confrate-pref con(impreuna)
(a) expatria-pref ex(fost)
hipersensibil-pref hiper(aici nu stiu)
intervocalic-pref inter
2 5 2
2014-10-22T12:08:34+03:00
Sunt formate prin derivare cu prefixe .
anti-impotriva,con - comun ,ex - în afară, a da afară , hiper - prea mult ,inter-între.
În urma derivării cu prefixe s-au format cuvinte cu înțeles nou.
De ex. antialcoolic-împotriva. consumului de alcool / confrate - coleg,prieten cu aceeași profesie , de ex. dacă sunt scriitor și vorbesc despre un coleg din altă parte a țării,chiar dacă nu-l cunosc personal îi spun - confrate-,, / a expatria -a da afară din țară ( antonimul este a repatria ) / hipersensibil înseamnă om cu sensibilitate excesivă / intervocalic - între vocale.
1 5 1