Răspunsuri

2014-10-22T10:39:30+03:00
AB+AC=BC
Iar A =mediatoare
si mersi
cu placere. ma bucur k am putut sa te ajut
Adina, Tofu este la capitolul "segmente" , vezi ca sunt scrise [AB] = [AC]
Inca nu a invatat, mediane sau mediatoare
ok am inteles
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T11:01:27+03:00
Se stie ca [AB] = [AC].
Punctul A este mijlocul segmentului [BC] daca punctele A,B si C sunt coliniare.
Poti te rog sa ma ajuti si la intrebarea care am pus-o acuma?
pe care am pus-o acuma*
ok