Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T10:42:11+03:00
 A B si C sunt coliniare iar B este mijlocul segmentului [AC]



2 5 2
2014-10-22T10:46:09+03:00
A,B,C=varfurile triunghiului
B=mijlocul seg AC
B=mediatoare
Dap, m-am incurcat rau de tot acuma
pot fi coliniare
Bine, atunci tu iei coroana... merg pe varianta cu fata care a terminat scoala dar mersi si tie Adina ( sper sa nu te ofensez)
cu placere
nu totul e ok sunt un pic in dilema