Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T10:52:08+03:00
Urâțenia nu se referă la trăsăturile fizice ale omului , ci la cele morale ,la cele de caracter.Omul urât este omul urâcios,rău,veșnic nemulțumit,căruia mereu îi tună și îi fulgeră,cum se zice în popor. Incapabil să recunoască valoarea cuiva,invidios pe oricine , cu timpul devine viclean,dorind să-și însușească prin furt munca celorlalți - mă refer la valori,la realizări. Viclenia lui poate fi ipocrizia ( se poate preface a fi un bun prieten , un om sufletist ). Asta este doar o aparență. Cu prima ocazie  te decepționează. Partea proastă e că astfel de oameni sunt greu de depistat ,practic când nu se mai poate  face nimic.De ce? Pentru că și-au ridicat viclenia la rang de artă.
2014-10-22T15:04:09+03:00
,,Daca cineva este urat,atunci este sigur viclean" se refera ca are sufletul murdar si daca e rau de suflet , poate fi si viclean

1 5 1