Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T10:25:15+03:00
CETATENIE-s-a format prin derivare de la cuvantul de baza 'cetatean'  plus sufixul 'ie'
a despacheta-s-a format prin schimbarea valorii gramaticale
morarita-sa format prin derivare de la cuv de baza morar +sufixul 'ita'
defapt morarita s-a format de la cuvantul moara si este femininul de la morar
2014-10-22T10:26:32+03:00
Cetatenie - prin derivare cu sufixul ' ie' de la cuv de baza 'cetatean'. Morarita - prin derivare cu sufixul diminutival 'ita' de la cuv de baza 'morar'