Răspunsuri

2014-10-22T10:13:43+03:00
6 se imparte perfect la 24 si 30


si se scrie au facut
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T10:16:09+03:00
D24={1,2,3,4,5,6,8,12,24}.
D30={1,2,3,5,6,10,15,30}
Sper sa fie ok ;)
nu petru rares harlau
Numerele prime sunt : 29,31,37,41,43,47,53,59,61,67,71 :)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Oricand :)