Răspunsuri

2014-10-22T09:48:56+03:00
Sigla este o "prescurtare"formata din LITERA INITIALA sau din grupul de litere initiale. Manuscrise, lucrari publice etc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:49:35+03:00
Este o prescurtare  formata  din   litera  initiala  sau din grupul   de litere  initiale ;folosite  in inscriptii ,in manuscrise sau  lucrari  publicate ,pentru  a  evita  cuvintele   sau titlurile  prea lungi  .Sigla poate fi  si un semn distinctiv al unei instituti ,de pilda  al unei edituri  
1 5 1