Răspunsuri

2014-10-22T09:50:01+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:53:21+03:00
Paysafe din cate stiu eu este un mijloc de plata pentru jocuri,muzica,filme,divertisment de pe internet.
Sunt diferite puncte de vanzare a acestui paysafe pe care il folosesti online.Avantajul este ca atunci cand intri online nu trebuiesa/ti introduci datele personale,cont bancar...ci doar pinul paysafe/lui care este un card