Răspunsuri

2014-10-22T09:36:30+03:00
Straveziu-cuvant format prin derivare
neglijent-tot prin derivare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:43:56+03:00
Neglijent- s-a format prin derivare cu sufixul "-ent",de la cuvantul de la verbul "a                     neglija"
straveziu- s-a format prin derivare 
la neglija este "neglij"
la straveziu nustiu
cred ca s-a format prin conversiune
prin schimbarea starii gramaticale
dar zimi repede in contextul unde apare