Propoziţii în care ciudat, să aibă valoare morfologică de : substantiv, adverb.
Propoziţii în care toamnă, să aiba valoare morfologică de : substantiv, adverb.
Propoziţii în care ce, să aibă valoare morfologică de: pronume relativ, adjectiv pronominal.
Repede :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:29:55+03:00
Substantiv: Toamna frumoasa a sosit.
Adverb:Toamna noi incepem scoala.
Pronume relativ:Ce ai facut la test?
Adjectiv prenominal:Eu vad maine ce a facut Ion la scoala.
     La ultima nu stiu daca e corect
3 5 3
2014-10-22T09:32:11+03:00
Se uita ciudat la mine(adverb)

Ciudatul nu era atent la ce se discuta.(Substantiv)
1 5 1