Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:22:28+03:00
Arama = cupru
exil=surghiun
solitar=singur
iscoada=spion
varza=curechi

Perechile de sinonime sunt sinonime totale.
Sinonimele totale - sunt puţine la număr şi se stabilesc între cuvinte vechi, regionale şi cuvinte literare sau între denumirile populare şi termenii tehnico-ştiinţifici
2014-10-22T09:42:56+03:00
ARAMA; SULFAT DE CUPRU
EXIL;SURGHIUN PRIBEGIE (astazi rar)
ISCOADA; CERCETAS SPION
SURGHIUN SINGURATATE
VARZA CURECHI
SINGUR DE BUNA VOIE
CUPRU ARAMA