Răspunsuri

2014-10-22T09:21:23+03:00
Eu la mare am facut un palat de nisip. la gradina zoologica am vazut un piton. eu stiu un banc amuzant. pe sol a crescut muschi. eu am fost la o gradinita de stat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:26:22+03:00
Mama a sadit in ghiveci o cala/cala vaporului este plina cu marfuri
la palat au sosit invitatii la marele bal/in partea superioara a cavitatii bucale se afla palatul tare al gurii
am in acvariu un piton mic/cind am mers la munte am infipt pitonul in munte
azi am avut trac la ora de istorie/astazi am ivatat ce facea un trac in tara lui
in sol sint multe rame/la muzica am invatat cheia sol
in America s-a format un stat nou/azi am stat pe scaun
2 5 2