Răspunsuri

2014-10-22T09:17:25+03:00
Genul masculin e cand ai singularul si pluralul un ,doi                       genul feminin e cand ai singularul si pluralul una,doua
iar genul neutru cand ai singularul si pluralul un doua
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:27:38+03:00
                                            Genul Substantivului
Genul Masculin=un-doi
un  baiat- doi  baieti
un copac-doi copaci
Genul feminin  o-doua
o fata-doua fete 
o scoala -doua scolii
Genul neutru  un -doua 
un dulap-doua dulapuri
un  fular doua fulare
multumesc de asta aveam nevoieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
cel mai bun de rog marcheaza
gata
mssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss