Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:14:33+03:00
Echer = vocala e
echipa = vocala e
economie =vocala e
email =vocala i {la ciitre se aude imeil }
elemen t= vocala e
entuziasm =vocala e
epic =vocala e
epoca =vocala e 
Sper ca te-am ajutat! :D
25 4 25
2014-10-22T09:15:25+03:00
Echer-sunetul e
echipa- sunetul e 
economie-sunetul e  
editura -sunetul e 
element- sunetul e
email-sunetul i 
entuziasm-sunetul e 
epic-sunetul e  
epoca-sunetul e 

si eu am avut tema asta si a fost bine cum am facut-o.

9 4 9