Răspunsuri

2014-10-22T09:08:05+03:00
Adica un sinonim care sa aiba acelasi sens ca acel cuvant care ti-l cere din text
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:09:31+03:00
Adica trebuie sa pui sinonim pentru a avea sens in text....
EX:
,,Frumoasă eşti, pădurea mea,
Când umbra-i încă rară
Şi printre crengi adie-abia
Un vânt de primăvară..."
De G.Toparceanu
 Acolo rara nu trebuie sa pui des.
Ar trebuii sa ei forma pe care trebuie sa aiva sens.
Adica rara=deasa
Sper ca te-am ajutat!

5 4 5