Răspunsuri

2014-10-22T09:16:49+03:00
Stampila este pe masa. Stampila este albastra. Sigiliul este o pecete. Sigiliul este bine pus. Avocatul a fost pecetea testamentelor. si nu mai stiu
ms si tie dar nu sunt asa bune ca ale denysei
multumesc
=]
eu multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T09:20:05+03:00
Mi-am cumparat o stampila noua.
Mama a pus sigiliu la scrisoare.
Directorul scolii ne-a pus pecetea pe carnetul de elev(stampila).