Scrieti in coloana A cuvintele derivate cu sufix ,in coloana B cuvintele derivate cu preflix si in coloana C cuvintele simple (nederivate)din lista de cuvinte:
scaunel,lungan,tabel,burlan,luminos,a reciti,termos,auriu,straveziu,ganditor,verdeata,puternic,vornic,artagos,a debloca,a deranja,a rascumpara,ilegal,istet,a straluci,strain,neatent,neglijent.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T08:54:47+03:00
Scaunel,lungan,luminos,termos,auriu,straveziu,ganditor,verdeata,puternic,-cu sufix
a reciti,a debloca,a deranja,a rascumpara,ilegal,neatent-cu prefix
tabel,burlan,artagos,istet,strain-simple
Vorba ta e chiar asa de greu??
Dar a straluci?
vornic la c si a straluci la b
Si neglijent??/
Si artagos?
2014-10-22T09:03:49+03:00

scaunel
lungan
luminos
auriu
verdeata

B
a reciti
a debloca
a deranja
a raspumpara
ilegal
a straluci
neglijent

C
tabel
burlan
termos
straveziu
ganditor
puternic
artagos
istet
strain
1 5 1