Răspunsuri

2014-10-22T08:34:09+03:00
Omonime=vin,baie,vie,ochi,sare,par,cer,broasca,noi,car [10]
Omografe=.haina,forma,vier,altoi,flamanzi,[5]
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T08:45:39+03:00
Barca pluteste pe lac.  Am dat cu lac pe unghii.  2. Am o rohie noua. El a luat nota noua la matematica. 3.Am varit o broasca in gradina bunicii. 4.Am stricat broasca de la usa. 5.Ana poarta o pereche de pantofi cu toc. 6.Bunicul a plantat un tei langa poarta.7. Am primit un leu de la bunica. 8. La Zoo am vazut un leu batran. 9.Am primit manuale noi. 10. Noi mergem astazi la film.    Omografe:1. Umbrele copacilor se oglindesc in lac. 2.Vom pleca in zori. 3.Mama il zori sa isi faca temele. 4.Voia sa vina si Dana la intalnire. 5.Nu reusesc sa fac totul pe voia ta!
2 4 2