Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T06:41:04+03:00
  Dintr-o sera s-au vandut int-o zi 7850 de flori,iar in alta zi  s-au vadut cu 4530 flori  mai putin . Cate  flori au ramas in acea sera ?

Rezolvare:
1) Aflam cate flori s-au vandut a2a zi:
7850-4530=3320
2) Aflam cate flori au ramas in sera ?
7850-3320=4530 

R:4530 de flori
      

1 5 1
2014-10-22T06:54:34+03:00
La un magazin sau vindut intr-o saptamina 7850 de caiete,iar in alta saptamina sau vindut cu 4530 mai putin.cu cite caiete sau vindut mai mult un prima saptamina?