Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T01:52:06+03:00
Cu semnul "*" notez inmultirea.
Pai daca un nasture cantareste 1,2 grame, inseamna ca 500 de nasturi vor cantari 500*1,2 grame, adica 600 de grame.
Masa cutiei este 400 grame, deci cutia impreuna cu cei 500 de nasturi din ea vor cantari 400 grame  + 600 grame, adica 1000 grame, care inseamna 1 kilogram.
3 4 3
2014-10-22T02:35:11+03:00
Sau poti folosi regula de 3 simpla
1............1,2g
500.........x
unde x=(500X1,2) :1 =600g (cantaresc nasturii fara cutie)

Daca cutia cantareste 400g adunam valorile,adica nasturii +cutia
600g+400g=1000g=1kg 
                 
3 5 3