Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T00:14:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Peninsula Arabica se afla langa canalul suez
4 4 4
2014-10-22T02:09:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
**********
Peninsula Sinai
si eu am cartea cu intrebarile astea si am cautat si este peninsula sinai, scrie si pe wikipedia