Răspunsuri

2014-10-21T22:49:03+03:00
Andrei sta drept in banca.(pozitia)
Dreptatea invinge intotdeauna.(in justitie)
Acum vom merge drept inainte.
Ma doare piciorul drept.
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:59:04+03:00
Fiecare om are cate un drept.(organizatia drepturilor) Oja se aplica drept pe unghie.(sic) Laurentiu are piciorul drept in ghips. Stiloul este folosit drept instrument de scris.(precum)
1 5 1