Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:47:04+03:00
X=6c+2...unde c este catul.
2<c=>c>2.
x<50 => 6c+2<50 => 6c<48 => c<8.
c>2 si c<8 , c- numar natural => c={3;4;5;6;7} pentru care avem x={20;26;32;38;44}.
Insa am gresit ceva: numarul nu este impartit la c, ci la 6 si deci, conditia c>2 dispare...asadar solutiile vor fi : {8,14,20,26,32,38,44}.
deci raspunsul meu era bine
2014-10-21T22:50:13+03:00
8/6=1 rest2
14/6=2 rest2
20/6=3 rest 2
26/6=4 rest2
32/6=5 rest2
38/6=6 rest2
44/6=6 rest 2
nr sunt 8,14,20,26,32,38,44