Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:33:57+03:00
 (3^{4} +1)*4=(81+1)*4=82*4=328.
85
este reyultatu pt ca 3laa 4 este 81 plus 4 ca prima data faci ridicarea la putere apoi imultiri si apoi adunari
Corect...insa cum enuntul nu era prea clar l-am interpretat in felul meu :D.
M-am gandit ca ar fi fost prea banal sa de 1*4 simplu...
ook
2014-10-21T22:46:26+03:00
Raspunsul este 84 deoarece se face prima data puterile apoi imultiri si apoi adunari