Răspunsuri

2014-10-21T22:26:42+03:00
In primul rand, este prezent eul liric prin marcile sale gramaticale: verbe la pers I:..pronume la pers I...:)
asta am scris la in al doile rand
:/
Eu am invatat ca ordinea e ca in primul rand scrii despre prezenta eului lyric si in al doilea despre modul de expunere specific, descrierea, si limbajul artistic
Dar nu e foarte importanta ordinea..scrie despre descriere si limbaj atunci:)):P
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:32:08+03:00
Sentimentele, ideile si opiniile sunt transmise in mod direct prin intermediul eului liric.
Vrei sa te mai ajut!
nu multumesc
terminat argumentarea
Bravo!
ms