Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:15:36+03:00


E nevoie de mult zahar ca sa fie bun tortul.

Demult exitau dinozauri pe Terra.

3 5 3
2014-10-21T22:16:28+03:00
Demult, în spatele casei am sădit un copac.
De mult timp mă macină un gind.
Nu te-am mai văzut demult.
Demult nu s-a mai făcut o adunare atât de mare.
Totuși, povestea de o vreme de demult.
Demult am vorbit cu tine despre problema asta.