Răspunsuri

2014-10-21T21:59:31+03:00
Se ia prin:
- transmitere sexuala;
-Dacă îţi injectezi droguri cu un ac sau o seringă folosită de către o persoană infectată;
-Prin tatuare, dacă acele pentru tatuaj nu sunt de unică utilizare, folosindu-se acelaşi ac la mai multe persoane.
SIDA este una dintre cele mai grave boli din istoria omenirii.


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:00:26+03:00

Este afectiune a sistemului imiunitar, boala caracterizata prin infectii oportuniste, neoplasme, disfunctii neurologice si o mare varietate de alte sindromuri. Virusul se transmite prin sange, sperma, lichid cefalo-rahidian si laptele matern.I se mai spune si HIV, e prescurtarea de la Human Immunodefiniency Virus.
2 5 2